• ELEKTROVÉD SZAKÜZLET és telephely- Törökszentmiklós Almásy út 32.

  • Teljeskörű 24 órás ügyeleti szolgálat: 06-56-392-010

  • 1995 óta a Lakosságért!

  • Tel./Fax: 06-56-590-575; Mobil: 06-20-9439-164

ELECTROLUX Cégbemutató

Az Electrolux...

... a világ legnagyobb háztartási és professzionális készülékeket gyártó vállalatainak egyike, amely évente 40 millió terméket értékesít a vásárlóknak a világ 150 országában.

 

Vállalatunk
- az Electrolux Csoport

Az Electrolux a világ legnagyobb háztartási és professzionális készülékeket gyártó vállalatainak egyike, amely évente 40 millió terméket értékesít a vásárlóknak a világ 150 országában. Átgondolt formatervezésű innovációkra összpontosítunk, amelyek a vásárlóink kiemelkedő intuícióin alapulnak, megfelelve ezzel a vásárlók és a professzionális felhasználók valódi igényeinek. Termékeink hűtőszekrényeket, mosogatógépeket, mosógépeket, szárítógépeket, tűzhelyeket, sütőket és porszívókat foglalnak magukban. Ezeket olyan közkedvelt és nagyra értékelt márkanevek alatt értékesítjük, mint Electrolux, AEG, Zanussi, Eureka és Frigidaire. 2008-ban az Electrolux 105 milliárd SEK (svéd korona) értékben értékesített, és 54 000 alkalmazottat foglalkoztat.

 

Átgondolt formatervezésen
alapuló innováció

Az összes termékfejlesztési formaterv az "átgondolt formatervezés" filozófiát követi. Ez egy holisztikus megközelítés, amely a skandináv formatervezési hagyományon alapul, és amelynek az a célja, hogy fejlessze és alkalmazza a vásárlói észrevételeket a márkaélmény minden aspektusában. Ez magában foglalja a funkcionalitást, a használhatóságot, az élményt, a vizuális megjelenést és az általános felhasználói tapasztalatot a termék élettartamának minden aspektusa során, attól kezdődően, hogy egy termék felkelti a fogyasztó érdeklődését, egészen addig, hogy megvásárolja, használja és esetleg hulladékmentesíti azt. A formatervnek érzelmet és vágyat kell felkeltenie a felhasználóban, de azt is biztosítania kell, hogy a felhasználói élmény racionális/funkcionális aspektusai teljesítik a felhasználó érzelmi és funkcionális elvárásait.

 

A környezet
és a fenntarthatóság

Az Electrolux-csoport folyamatosan törekszik annak biztosítására, hogy termékei, szolgáltatásai és gyártási folyamatai hozzájáruljanak a fenntartható fejlődéshez. Ezt szem előtt tartva, a termékfejlesztések arra irányulnak, hogy a termék életciklusa során csökkenjenek a kedvezőtlen környezeti hatások, míg a tökéletesítés érdekében az erőforrások és az energia felhasználásában jelentkező veszteségek, valamint a szennyezés figyelése rendszeres. A Csoport proaktív megközelítést gyakorol a környezetvédelmi jogalkotás terén, és arra ösztönzi szállítóit, hogy ugyanazokat a környezetvédelmi alapelveket alkalmazzák, mint amelyeket az Electrolux szorgalmaz. 2007-ben az Electrolux-csoport elnyerte az Európai Bizottság kitüntetését az energiahatékonyság javítása érdekében kifejtett folytonos erőfeszítéseiért.

 

Karrier
az Electroluxnál?

 

Az Electrolux vállalatnál közös célt tűztünk ki, amely a könnyebb és sokkal élvezetesebb mindennapi életet jelenti. Alkalmazottaink ennek a célnak az elérése érdekében dolgoznak, és mindannyian hozzájárulnak a Csoport sikeréhez. Több mint 100 országban való jelenlétével az Electrolux valódi nemzetközi vállalat, amely lehetőséget teremt a sikerhez és a szakmai fejlődéshez.

 


 
Névnapok:
 
    Adminisztráció  
 



 

    Rólunk mondták  
 

Hajnal Zoltán:
A Bohács Bt. tényleg mindig elérhető! Bármikor hívtam őket mindig elértem őket várakoztatás nélkül. Kiváló munkát végeztek nálam és nincs panaszom rájuk. Bátran merem ajánlani másoknak is a szolgáltatásaikat.

...........................................................

Kiss Erika:
Tökéletes és szép munka jellemezte őket! Maguk után rendet hagynak, figyelnek a tisztaságra és hogy ne okozzanak kárt. Precíz munkát végeztek és úgy tervezem hogy további szolgáltatásokat is igénybe veszek náluk.

 

    Kapcsolat  
 

Telefon / Fax:
Tel./Fax: 06-56-590-575

Cím:
5200 Törökszentmiklós Almásy út 32.

 
    Partnereink