• Hűthet fűthet , gazdaságosan egész évben

Teljeskörű 24 órás távfelügyelet

 

 

A 24 órás távfelügyelet jellemzői, működése:
 
 
 
 
Megérkezik a jelzés a 24 órás diszpécser központba, különféle útvonalakon: 
- telefon hívás
- telefon vonalon adat
- GSM átjelzéssel  
- GPRS adatátvitelen (mobilnet),
- interneten.
 
A diszpécser , a számítógépek kommunikálnak,  az esemény rögzítésre, kiértékelésre  kerül.
Az ügyfél szerződésének megfelelően intézkedés történik. 
Ez lehet  kivonulószolgálat indítása, az ügyfél vagy hozzátartozó telefonos értesítése, rendőrség , mentők , tűzoltók riasztása .
 
Honnan érkezhet jelzés?
- riasztó rendszertől (pl. betörés jelzés , élesítés  kikapcsolás jelzés, a rendszer állapot információ    pl. akkuhiba, szabotázs stb.)
- tűzjelző rendszertől (pl tűz jelzés , hiba jelzés stb.)
- átjelző eszközöktől ( esemény pl. ha a hőmérséklet vagy páratartalom túl magas, áramszünet,      fáziskimaradás vagy nyomásesés történik)
- segélyhívó
- vagy akár az ügyféltől telefonon is.

 

 

GPRS adattovábbítás

  • Kiemelt biztonsági szintű rendszer, az összes lehetséges kommunikációs csatornát használja (IP, GPRS, GSM, PST
  • A gyakori, akár percenkénti tesztjelzés kiemelt védelmet biztosít
    (a tesztjelentés kimaradása automatikusan szabotázsjelzést generál)
  • A riasztó Contact-ID jelzéseit a GPRS adapter IP csomagként (adatként) továbbítja, ezért nincs jeltorzulás
  • Kapcsoltvonali átjelzésnél a jelentés elküldésének idejére a riasztó kisajátítja a telefonvonalat,
    ezért jelzéscsúcsok esetén egymást akadályozzák a bejelzésben.
    GPRS kommunikáció esetén a jelzések párhuzamosan, egymás akadályozása nélkül jutnak el a szerverhez
  • A rendszer működése független más külső cégtől vagy közösen használt szervertől
  • Adatkommunikációja a felügyeleti PC felé megegyezik a hagyományos vevőkével (RS-232, SIA protokoll),
    ezáltal teljesen beilleszthető meglévő távfelügyeleti rendszerekbe is
  • Nincs szükség új adatbázisra, továbbra is egy helyen maradnak az ügyféladatok
  • Valós nyugtázás (A felügyeleti szoftver nyugtázza a beküldött jelzést a szerver felé, ahonnan a GPRS kapcsolaton keresztül visszatér a nyugta a riasztóközpontig, így a riasztó GPRS módban küldött Contact-ID jelzése csak akkor kerül nyugtázásra, ha legalább az egyik átviteli vonal működik és a jelzés célba ért.)
  • Kétirányú adatkommunikáció
  • GPRS Adapterek távoli konfigurálása és firmware frissítése GPRS-en keresztül

 

A 2013-s díjainkhoz, a részletekért kattintson IDE.

 


 
Névnapok:
 
    Adminisztráció  
 



 

    Rólunk mondták  
 

Hajnal Zoltán:
A Bohács Bt. tényleg mindig elérhető! Bármikor hívtam őket mindig elértem őket várakoztatás nélkül. Kiváló munkát végeztek nálam és nincs panaszom rájuk. Bátran merem ajánlani másoknak is a szolgáltatásaikat.

...........................................................

Kiss Erika:
Tökéletes és szép munka jellemezte őket! Maguk után rendet hagynak, figyelnek a tisztaságra és hogy ne okozzanak kárt. Precíz munkát végeztek és úgy tervezem hogy további szolgáltatásokat is igénybe veszek náluk.

 

    Kapcsolat  
 

Telefon / Fax:
Tel./Fax: 06-56-590-575

Cím:
5200 Törökszentmiklós Almásy út 32.

 
    Partnereink